En İyi Canlı Destek Yazılımları

Canlı destek yazılımı, kullanıcılar ile anlık olarak etkileşim sağlamaya yardımcı olur. Bu sistemler kullanıcılara en iyi şekilde dönüş sağlamak adına web sitelerine entegre edilir. İyi bir canlı destek sisteminin özellikleri arasında müşterilerle aktif bir şekilde iletişim kurmak, bu sayede de satış ve dönüşlerin arttırılmasını sağlamaktır.
İnternet sitelerinizi ziyaret eden kullanıcılar ile gerekli zamanlarda anlık olarak iletişim kurmak ve bunun yanında ürün ve hizmetlerle ilgili akla takılan sorulara cevap vermek adına internet sayfalarına canlı destek sistemi entegre edilebilir.
Canlı Destek Programları Neden Kullanılır?
Teknolojinin hızlı bir şekilde gelişme göstermesi, onu hayatımızın bir parçası haline getirmiştir. SMS ve Whatsapp gibi anlık mesajlaşma sistemleri sayesinde kişiler çevrelerindeki insanlar ile hızlı bir şekilde iletişim kurabilirler. Anlık mesajlaşma sistemlerine benzeyen canlı destek sistemlerinin de internet sitelerine entegre edilmesi mümkündür. Bu sayede internet siteleri, sayfaları ziyaret eden potansiyel müşteriler ile hızlı bir şekilde bağlantı kurabilirler. Böylece müşterilerin akıllarına takılan soruları anında cevaplayabilirsiniz.
Tüketiciler üzerinde gerçekleştirilen çeşitli anketlerde tüketicilerin büyük çoğunluğu sunulan hizmet ve ürünler ile ilgili akıllarına takılan sorulara anında cevap almak istiyorlar. İnternet sayfalarına uygulanan canlı destek programları sayesinde internet sitesini ziyaret eden potansiyel müşteriler ile anlık olarak iletişime geçilebilir. Bu şekilde müşterilerin doğru ürünleri seçmesi çok daha kolay olacaktır.
1-Jivochat
Jivochat sunmuş olduğu özellikler ile ön plana çıkan ve pek çok kişi tarafından kullanılan bir canlı destek sistemidir. Bu program fiyat performans bakımından değerlendirildiğinde kesinlikle ilk 5 içerisinde yer alan programlar arasında yer alır. Bu program bir destek sisteminde ihtiyaç duyulan temel özelliklerin çoğuna sahip olması ile bilinir.
Jivochat özellikleri;
- Program tüm cihazlar ile uyumlu olma özelliğine sahiptir. Ziyaretçiler pc, mobil ya da tablet üzerinden siteyi rahat bir şekilde ziyaret edebilir. Program tüm sistemlere tamamen uyumlu olma özelliğine sahiptir.
- Bu sistem sayesinde aynı anda birden fazla müşteri ile rahat bir şekilde iletişim kurulabilir. Bu sayede tüm müşterilerin sıkıntılarını aynı anda çözmek mümkün olur.
- Modern, şık ve kullanıcı dostu olan canlı destek sistemleri arasında yer alır.
- Jivochat kullanıcıların konumunu tahmin etme özelliğine de sahiptir. Böylece müşterilerin hangi şehirlerden bağlantı kurduğunu görmek mümkün olur.
- Sistemi son derece hızlı bir şekilde kullanmak mümkündür. Canlı destek penceresi siteyi kullanan ziyaretçilerin karşısına hızlı bir şekilde çıkar. Ziyaretçiler sayfalar arasında gezinse bile canlı destek ile bağlantı kopmayacaktır.
- Anlık çeviri sistemi bulunduğundan 90 üzerinde dilde eş zamanlı bir şekilde mesajlaşmak mümkün olur.
- Bu sistem sayesinde ziyaretçilerin anlık olarak takip edilmesi sağlanabilir. Site ziyaretçilerinin sitede hangi sayfayı ziyaret ettikleri ve neler yaptıkları izlenebilir.
- Sistem üzerinden personel takiplerinin yapılması da mümkündür. Canlı destek sistemi için yetkilendirilmiş kişilerin performansları anlık bir şekilde izlenebilir.
Jicochat başlangıçta kullanılabilecek en iyi canlı destek programlarından biridir. Müşteriler ile canlı destek üzerinden mesajlaşmak adına 5 temsilciye kadar ücretsiz hizmet sunma özelliği bulunur.
2-Livechat
Livechat 20 yıllık geçmişi ile dikkat çeken canlı destek programlarından biridir. Bu program sahip olduğu özellikler sayesinde kişilerin ihtiyaçlarının tamamını karşılayabilir. Profesyonel çalışma yürüten kurumsal firmaların ihtiyaç duyduğu pek çok özellik bu program bünyesinde yer alır. Fiyat performans özelliği ile hem küçük işletmelere hem de girişimcilere hitap etme özelliği bulunur.
Livechat özellikleri;
- Livechat programından departman ayrımı yapmak kolaydır.
- Gelişmiş kurumsal güvenlik sistemi bulunur. Bu özellikler arasında canlı destek sistemi üzerinden kredi kartlarının maskelenmesi de yer alır.
- Sohbet kayıtlarının mail aracılığı ile gönderilmesi mümkündür.
- Ürün ve hizmet satışlarının kolay bir şekilde takip edilmesi sağlanır.
- Ücretli eklentiler ile canlı destek yazılımının geliştirilmesi de mümkündür.
- E-posta ve sosyal medya ile entegrasyon işlemleri gerçekleştirilebilir.
Livechat canlı destek programı projelerin geliştirilmesi ile ürün ve hizmet satışlarının artırılması adına tüm ihtiyaçları karşılayan bir sistem olma özelliğine sahiptir.
3-Revechat
Revechat de özellikleri ile dikkat çeken canlı destek yazılımıdır. Bu program sayesinde profesyonel olarak siteyi ziyaret eden kullanıcılar ile kolay bir şekilde bağlantı kurulabilir. Kullanıcılar ile canlı destek üzerinden detaylı çalışmalar gerçekleştirilebilir. Revechat canlı destek programını daha gelişmiş bir şekilde kullanmak için ekstra ücret ödemesi yapmak gerekir.
Revechat özellikleri;
- Bu yazılımda canlı destek kaydının kopyasının e-posta ile kullanıcılara gönderilmesi mümkündür.
- Modern, şık ve kullanıcı dostu ara yüzü ile dikkat çeken bir program olma özelliğine sahiptir.
- Bu program üzerinden departman ayırımı işlemleri gerçekleştirilebilir.
- Sosyal medya ve Skype ile entegre edilebilme özelliği bulunur.
- Yoğun zamanlarda ziyaretçilerin sıraya alınması ve ziyaretçilerin bu sırayı takip etmesi sağlanır.
- Canlı destek sisteminden sesli ya da görüntülü olarak konuşma sağlanabilir.
- Ziyaretçiler ile ekran paylaşma işlemleri gerçekleştirilebilir.
Temel özellikleri olan programların kişilere yetersiz gelmesi durumunda Revechat programı tercih edilebilir. Bu program alternatif canlı destek programlarına göre daha maliyetli olsa da müşterilere her aşamada yardımcı olma özelliği bulunur.
4-İntercom
İntercom tüm dünyanın en gelişmiş canlı destek yazılım sistemleri arasında yer alır. Bu program kullanıcıların ileri seviye ihtiyaçlarını karşılama özelliğine sahiptir. Yeni girişimciler ya da küçük işletmeler için ideal bir sistem değildir. Ancak büyük işletmelerin müşterileri ile en iyi şekilde iletişim kurmasına olanak sağlar.
İntercom özellikleri;
- Bu sistem üzerinden kullanıcı ve işletme profili oluşturmak mümkündür. Destek personelinin müşteriyi tanımasına imkan sağlar.
- Şık ve modern tasarımının yanında özelleştirilebilir bir destek penceresi oluşturma özelliği de bulunurç
- Slack ve sosyal medya başta olmak üzere çeşitli pek çok platform ile entegre olabilme özelliği bulunur.
- Özelleştirilebilir bot sistemi sayesinde işlerin çok daha hafiflemesini sağlar.
- PC, mobil ve tablet üzerinden kusursuz bir şekilde kullanılabilme özelliği bulunur.
İntercom proje kapsamında özelleştirilebilen ve geliştirilebilen bir canlı destek yazılımı olma özelliğine sahiptir. Yapılan geliştirme işlemleri ve ek ücretler ile sunulan eklentiler kullanıcıların ürün ve hizmetler ile alakalı etkileşimli turlar oluşturmasına olanak sağlar. İntercom kullanıcılara canlı destek sisteminden çok daha fazlasını sunma özelliğine sahiptir.
5-Ondestek
Ondestek, yerli teknolojiler kullanılarak ODTÜ Ar-Ge merkezi tarafından geliştirilen bir canlı destek sistemidir. Özellikleri ile kısa sürede başarı yakalayan bu servis fiyat performans açısından büyük küçük çeşitli işletmeler tarafından kullanılabilir. İhtiyaçlara göre yapılan seçimlerle programın özelliklerinin artırılması mümkündür.
Ondestek özellikleri;
- Üst düzey SSL sertifikası ile sohbet yazılımı ile banka düzeyinde bir şifreleme sağlama özelliğine sahiptir.
- Şık, modern ve basit bir destek penceresi oluşturmaya imkan tanır.
- Akıllı Asistan görevleri ile pek çok işlemin otomatik bir şekilde gerçekleştirilmesi mümkün olur.
- Mobil uyumlu olması da avantajlarından biridir. Bu sayede ziyaretçiler farklı platformlardan destek penceresine çok rahat bir şekilde ulaşabilirler.
- Sohbet kayıtlarının saklanabilme özelliği bulunur. Aynı kullanıcı ile daha önce yapılan görüşmelerin görüntülenebilme özelliği vardır.
Ondestek, kullanıcıların temel ihtiyaçlarını karşılayacak pratik ve basit canlı destek sistemlerinden biridir. Canlı destek sistemleri için yeterince bütçe ayırmayanlara uygun bir sistemdir.



